Livets liv

publicerat i Allmänt;
Dagar blev till veckor sim blev månader. Det är med andra ord snart sex månader sedan jag skrev här inne, men helt ärligt har min energi varit på 0 länge. Den börjar komma tillbaka sakna men säkert. Sist jag skrev var jag snart klar med min tredje termin och nu är jag inne på sluttampen av termin fyra ca fyra veckor kvar. Dessutom har vi haft 7 veckors VFU också, med andra ord praktik. Jag känner att jag valt rätt väg här i livet. Jag älskar att spendera mina dagar med kids. 
Har svårt att fatta att jag snart läst mer än halva utbildningen, 3 terminer kvar. Helt galet. 

Och vet ni vad? Jag ska vara ledig hela sommaren tillsammans med Wilton. Så nöjd! Ska bli så skönt att ladda batterierna (med en hel hög kids). Haha. Min brorsa med familj flyttar tillbaka till Gävle från Stockholm om 2 veckor så vi ska hänga i deras hus med barnen när de arbetar helt enkelt. Då barnen inte får börja förskola och fritids förens efter sommarlovet. Men vi kommer ha super roligt och vi kommer vara trötta. 

Förhoppningsvis kommer jag uppdatera lite oftare. Haha 


Jag har äntligen kommit igång med träningen också, tack vare min lillebror.  Han har i uppgift att träna två personer under 6 veckor och vi är nu på vecka 4. Så skönt och jag hoppas kunna fortsätta efter dessa veckor på egen hand när man kommit i gång. 

Trevlig helg 

Kommentera inlägget här :