Snart i mål

publicerat i Allmänt;
Det känns overkligt men vi är snart i mål med termin två. Helt galet, dock mycket som ska göras nu sista 2 veckorna. Det är bara ett arbete kvar, men deJagt är stort och mycket som behöver göras på det. Vi har zoom möte idag angående arbetet för att diskutera eventuella frågor som dykt upp såhär långt. Vi kämpar på med arbetet, som tur är gör vi arbetet i par.
 
Senaste veckorna har jag haft mycket problem med migrän igen, men denna gång har jag tagit tag i det och kontaktat HC. Nästa vecka ringer min läkare upp och vi får se vad som sker härnäst. Jag frågade om andra behandlingar iallafall och hoppas på att få prova något annat i förebyggande syfte. Tillslut kommer inte min medicin att fungera om jag behöver ta det så ofta som de senaste 4 veckorna. Men nya tag nu, så får vi se vad läkaren säger.
 
Det är mycket i mitt huvud nu men ändå är det tomt. Jag vet inte varför, men ibland är det så. Jag tror jag arbetar med återhämtning och att landa i mina egna tankar. Snart sommarlov, trots att jag ska jobba så blir det en paus från allt pluggande. Ladda batterierna inför hösten. Det ska bli skönt att verkligen få ladda om innan vi fortsätter. Jag älskar att gå i skolan och plugga men känner att vi kört på i snart 40 veckor utan en riktig paus. Vilket är välbehövigt!
 
Nu ska jag ladda inför zoom mötet som snart börjar. Kika på vårt arbete då jag och J inte kan ses förens imorgon pga annat plugg för J. Men imorgon kör vi igen.
 
Ha en härlig tisdag! Puss

Kommentera inlägget här :