WOW

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte vart jag ska börja, men vilken vecka det har varit. I går tog Robin studenten! Helt galet vad åren går. Deras student var lite annorlunda än tidigare år pga Covid-19. Men trots detta så fick de en magisk dag. Jag fick trots allt se de springa ut från skolan.. eller bli buren. Haha. 



Idag hade Wilton avslutning på förskolan, han har dock några dagar kvar innan han slutar och får sommarlov. Tänk att min plutt börjar förskoleklass till hösten. Min lillebror har tagit studenten och Wilton ska starta sin resa genom skolan. 



För att fira Wiltons avslutning tog vi med oss fika till Högbo som vi fikade. Därefter blev det minigolf och sedan avslutade vi vår mysiga kvalitetstid med lite tid på hedåsen. Wilton badade och jag kollade på. Jag fegade ur idag, men nästa gång ska även jag bada. 




Resten av eftermiddagen och kvällen spenderade vi tillsammans med mamma/mormor och Lisa. Vi har verkligen haft sommartider och kommit hem sent denna vecka. Vi måste passa på att njuta innan det är  dags för mig att jobba några veckor. Känns helt galet att jag ska jobba efter nästan 1 år. Älskar skolan och att studera men är skönt med lite liv nu måste jag erkänna. Välbehövligt! 

Ha en fin helg gott folk!! 

Kommentera inlägget här :