Jobbar natt

publicerat i Allmänt;
Det har varit tyst från mig ett tag nu. Men vi har njutit av sommaren och jag har dessutom jobbat snart 4 veckor. Dessa veckor har flugit förbi, har därmed snart bara en vecka kvar på "sommarjobbet". Har sommarjobbat på mitt jobb nu under sommaren. Jag ska vara ärlig oxh säga att det oroade mig till en början. Var orolig att det skulle kännas som innan jag började plugga. Men har varit roligt att vara tillbaka. Så det har känts bra. Vilket har varit skönt eftersom jag inte alls mådde bra innan jag började studera. 

Just nu jobbar jag natt. Bara drygt 2 timmar kvar tills jag får gå hem och sova. 

Förra helgen var vi till hudik tillsammans med Emma och Elise. Hälsade på Sandra och gick på Mulle meck. Barnen älskade det! Ville inte alls lämna Mulle meck när det var dags. Haha.


Lunch och mys hos Sandra innan vi åkte hem på eftermiddagen. 


En sån dag vi verkligen behövde både jag och W. 

Snart är hösten här och skolan drar igång för både mig och Wilton. Kan inte förstå att han redan blir 6 år. Han föddes ju nyss. Är det något som jag är stolt över så är det honom. Jäklar vilket bra jobb jag gjort på egen hand. Världens finaste unge. 

Nu ska jag jobba lite mer innan jag får gå hem. 

Kommentera inlägget här :