Less på denna pandemi

publicerat i Allmänt;
Usch va less jag är på corona nu. De ställer till det och hindrar en att göra det man planerat. Tidigare i höst bokade jag o två vänner en resa till Ullared för julklappsshopping. Typ det ända jag skulle ha gjort för MIN egen skull. Men idag fick vi ta beslutet att avboka, jag är ledsen och trött på detta. Inte nog med detta skulle jag i helgen ha åkt till Hudiksvall med tjejerna med men även det fick ställas in. Kan inte bara covid försvinna nu. Är less på att göra det "rätta" och vara duktig medan andra sliter i vilket. Om jag är bitter?! Ja det är jag! Men det går över Men just nu får jag vara bitter. Jag är snart på banan igen. 

Hela året har varit på paus! Även om sommaren var fin oxh hyfsad "normal" så känner jag mig klar med 2020. Året vi kunde ha hoppat över. 

Nej nu ska jag strax hämta hwm Wilton från skolan. Ha en fin vecka trots allt! 

 Mitt ljus i mörkret. ❤

Kommentera inlägget här :