Kär i min lägenhet

publicerat i Allmänt;
Det händer lite hela tiden med min lägenhet. Förnyar och ändrar om för att få hemmet precis som jag vill ha det. Älskar att ändra och hitta saker jag bara vet kommer funka. Just nu händer det mycket i vårt extra rum. 





En lampa bredvid soffan, en spegel, en kista och en tavla ovanför kista har fått flytta in. Jag känner att rummet blir mer och mer hemtrevligt. 2 tavlor till ska upp vid trappan, Wiltons bilar ska bort och en fåtölj ska få flytta in (när jag hittar en) och en tv ska inhandlas näe ekonomin finns och sättas upp på väggen. Sen känns rummet komplett. 

Idag fick även en ny tv bänk flytta in. 

 Ska fixas lite med alla sladdar. Ett nytt rumsbord vill jag också ha. Men vet vad jag vill ha och dom kostar en del. Än så länge funkar det jag har. 

Mitt nästa projekt är att renovera Wiltons rum. Det ska målas och tapetseras. Ny säng. Vägghyllor för förvaring ska upp. Sen tar vi det lite vart efter. Måste se hur det blir och hur mycket plats vi har att jobba med. Hans rum är inte så stort så vi måste jobba med den yta som finns..har bestämt mig för en kura säng och ha den so. Loft säng. Vilket innebär mer förvaring under sängen. Hinner säkert komma på mer saker innan det är dags för renovering. Hallen uppe är det enda rum jag inte vet vad jag ska göra med helt ännu. Men hinner komma på det med. 😊 

Godnatt  


Kommentera inlägget här :